6 Mayıs 2009 Çarşamba

Hayatımda bir yaşanmışlık ve son buluşu



Ve bitti...Bitmesi gereken yerde ve zamanda bitti.
"ELVEDA" kelimesi meğer ne kadar ağır,aşağılayıcı ve saygısız bir lafmış.Olmaması gerekenler neden olurki yaşamda.İnsanlar böyle bitkin sorumsuz nasıl olabiliyorlar.
Kendimi aşağılık bir mahlukmuş gibi hissediyorum.Aciz ve acayip.
Neden...Kendimden çokmu ödün veriyorum acaba;neden terkedilmeler oluyor yaşamımda...Husursuzluk geğil bu...Tanımlanması güç bir boşluk duygusu.Biten ne olduğunu ve yerine neyi koyacağımı bilmediğim bir şeyden dolayı duyduğum şaşkınlık,derin bir hüzün belki...Belli belirsiz bir yanlışlık var hayatımda bir solgunluk içimde, bir şeyler barınıyor ama nedir,kimdir bilmiyorum ?




1 yorum:

efsa dedi ki...

seviyorum seni. :)
İlk yazı kendini ve hayatı sorgulama yazısı :)

Senelerce otu boku sorgulama ve neden sözcükleri üzerine konuştuk değil mi? birbirimize neden yaptı, neden evlendi dedik? Tercihlerimizi, ailelerimizi, erkek arkadaşlarımızı sorguladık.

Sonuç ise kocaman bir ben-ler ve biz olarak kaldı.

O boşluğu kapatacak insanların yanına yanaştık ve doldu sandık. Ama şunu bil bitanem o boşluk bizde değil. bize boş hissettirenlerde. Onlar o kadar sefiller ki, kendi sefilliklerini bize bulaştırmaya çalışıyorlar.

ne sende ne de ben de herhangibir doldurulması gereken boşluk var. biz güzeliz ve elbet bitecek şeylerin ardından en azından vicdanımız rahat olacak.

çünkü biz elimizden gelenin en iyisini yaptık. unutma bunu.